середа, 14 січня 2015 р.

Кожна бібліотека прагне до максимального розкриття змісту своїх ресурсів для користувачів. Дієвим засобом впливу на формування читацької уваги є книжкова виставка. Пошук нових підходів до організації виставки документів – найбільш поширена сучасна тенденція в бібліотечній діяльності, пов’язана із проблемами моделювання бібліотечного простору, формування позитивного іміджу бібліотеки. Добре організована виставкова робота є важливим інструментом комерційного і некомерційного маркетингу, оскільки відображає становище як у ринковому сегменті читацьких потреб, так і на ринку продукції для поповнення фонду (включаючи програмне забезпечення).

Виставка сприймається як емоційна подія, що стимулює прийняття користувачем рішення про вибір  видання або послуги. Демонстрація  книжкових виставок дозволяє досягти наступних комунікативних цілей: забезпечити влучну й ефективну рекламу, зміцнити контакти із засобами масової інформації, налагодити зворотній зв’язок у спілкуванні з користувачами. Знайомство  користувачів з книжковою виставкою, з бібліотекою можна перетворити на  яскраве шоу, що, поза сумнівом, сприятиме налагодженню і підтримці довгострокових стосунків з представниками ЗМІ, громадськості.




















Немає коментарів:

Дописати коментар