П’янкова Т. «Кролівна». ноді ми не
бачимо того, що бачать інші. Іноді ми не знаємо ні себе, ні природу речей,
котрі нас оточують. Іноді ми не усвідомлюємо, в якій реальності живе наш розум.
Ексцентирчному НЕДОподружжю, здається, дуже пощастило - їм допомагає навчитися
бачити, чути і відчувати одна дуже розумна істота. Ось тільки, звідки вона
приходить і куди зникає? А може, вона -зовсім і не вона...
Іронічна історія про силу справжнього кохання і страх бути щасливими. Історія, яка могла б статися з кожним із нас.
Іронічна історія про силу справжнього кохання і страх бути щасливими. Історія, яка могла б статися з кожним із нас.
«Це неймовірна книжка. Вона змусить плакати чоловіків і
підштовхне до роздумів жінок. Тут показано правду любові й нашу нелюбов до
правди життя...».
Жадан С. «Тамплієри». За словами автора, «до книги увійшли тексти, написані
протягом останнього року, відразу після виходу «Життя Марії». Таким чином, «Тамплієри» є певним поетичним щоденником за 2015-й – першу половину 2016 року. Вірші різні – від
публіцистичних до ліричних. Але, на відміну від «Життя Марії», в них більше
надії. Сподіваюсь, у читачів її за минулий рік теж стало більше».
Ліщинська Н. «Нова людина». Нова людина» - антиутопія,
яка ідеально відповідає усім вимогам цього жанру та вміло зазирає в геть не
безхмарне майбутнє, показуючи його таким, на яке ми, люди, сьогодні
заслуговуємо, якщо не почнемо змінюватися… І змінюватися не колись, а тепер. Це не просто вправно й
талановито розказана фантастична історія, це спроба автора достукатися до наших
сердець, до кожного з нас, бо майбутнє саме собою не відбувається, то ми своїми
вчинками, діями чи навпаки байдужістю, зарозумілістю, вірою у всемогутність
науки, творимо його. «Нова людина» - це перша ластівка талановитої та непередбачуваної, тим і
цікавої у власному міфотворенні, Наталки Ліщинської.
Дроздов О. «№1». Роман Остапа Дроздова «№1» - це
більше, ніж просто роман, затиснутий жанровими рамками. Це сповідь кількох
поколінь, об’єднаних наскрізною ідеєю – відстояти свою ідентичність. Це
родинна сага з драматичними поворотами долі. Це одразу декілька біографій на тлі
різних епох, в якій відвертість автора межує з публічним оголенням до
найпотаємнішого. Це життєствердний і нестандартний погляд на будні за вікном.
Це плач і сміх. Це саме життя. Таким, яким його бачить і відчуває автор.
Сидорчук М. «Полон». Полон» - це історія про пересічну цивільну людину - зі зброєю та без. В умовах, коли катастрофа стає буденною
річчю. Про вічне у цій буденності. І про те, що війна нікому нічого не «спише»:
ні тому, хто вірив, що Бога нема і все дозволено, ні тому, хто вірив, що Він є,
але можна покаятися біля краденого образу і Він усе простить.
Історія 12 полонених і двох
охоронців. Від їхніх окремих довоєнних історій й до однієї спільної доби, доби
між життям і смертю. Історія про кохання, яке приводить на війну і перетворює людину
на ката… або героя. І ким ти станеш, не знаєш до самого кінця.
Повість написана за мотивами
української військової кінодрами Captum (Полон), яку 2015 було представлено на
міжнародних кінофестивалях, а на початку 2016-го показано в українському прокаті.
Але, якщо у фільмі ми бачимо події однієї доби, доби за крок до смерті героїв
історії, то в книзі розповідається й про те, що відбувалося з цими людьми до
війни, як внутрішньо вони переживають події тієї доби полону, й навіть про те,
чим же насправді є душа. До книги також включено кадри з фільму.
Бойченко О. «50 відсотків рації». Збірка
«50 відсотків рації» містить 50 вибраних текстів автора в жанрі сюжетної
публіцистики. Відтак - згідно з вимогами жанру - представлені в текстах постаті строго на 50 відсотків є реальними, а на
50 - вигаданими. Те саме з розказаними тут історіями: на
50 відсотків вони є літературними, а на 50 - журналістськими, на 50 - комічними, а на
50 - не дуже. Книжка розрахована на 50 відсотків читачів.
Штонь Ю. «Утікач». Несподівана відвертість,
інколи навіть брутальна прямота створюють виразне життєве тло викладу – але не
в цьому справжня цінність твору. Книга «Утікач» стала черговою спробою її
автора унезалежнити художній виклад від безцеремонного втручання в його течію
смаків, запитів і очікувать т. зв «читацького загалу». І митець, і його адресат здатні й повинні виборювати
право на осібне бачення трагедійних сторінок загальнонародного минулого, на
своє тямлення пекучості співіснування любові, старості й смерті, на нестерпні
потрактування коспологічних виклмків людської щоденності.
Пагутяк Г. «Гіркі землі».
Бог створив її жінкою згідно зі своїм планом, жінкою в Бориславі, місті,
куди вона змушена повертатись, бо більше немає куди, і навіть вважати це за
щастя – повернутись додому, де за її гроші
купили братові диплом, зробили євроремонт і далі потребують її грошей.
Клеменсен О. «Літо –
АТО». Олаф
Клеменсен полюбляє дивувати… під обкладинкою з зображенням військового снаряда
зібрано прозові фрагменти-мініатюри, які разом утворюють барвисте панно, де
можемо бачити цілий міфологічно-казковий світ із подіями як сучасними, так і
прадавніми. Якщо уявити цю книжку як візуальний образ, це буде граната у м’якій
шовковій обгортці блакитно-фіолетових тонів…» Світлана Богдан
«Тексти Олафа із категорії тих, на
яких вішають умовно-розмитий ярлик «не для всіх». Надто вони незвичні,
несподівані у своїх алегоріях і шалених трансформаціях, прості і водночас такі,
що довго не вкладаються в голові. Відчуття таке, наче куштуєш екзотичну страву,
і певний час не можеш зрозуміти, до вподоби тобі цей новий смак, чи ні…» Олена Максименко
«Ми маємо справу з книжкою в усіх
сенсах непересічною, яка має всі шанси стати справжньою подією в українському
літературному житті…» Іван
Андрусяк.
Лукащук Х. «Любов практична». Любов практична» – не практикум з любові,
якщо хтось у цій назві відшукає повчальний зміст. Це оповідь про любов щоденну,
яка або триває довго, бо двоє вміють порозумітися й перепросити, або
уривається, коли кожен наполягає на своєму в найменших дрібницях.
Немає коментарів:
Дописати коментар